Norvég almatorta

Kipróbáltam egy új receptet. Emlékszem még pinteresten mentettem el, de vagy egy hozzávalót felejtettem el megvenni, vagy a torta formát nem találtam. 

De most végre minden összejött, így meg is sütöttem, aminek a kollégák nagyon örültek.

Hozzávalók:
- 125 g kristálycukor
- 125 g vaj
- 125 g liszt
- 1 csomag Bourbon vaníliás cukor
- 2 tojás
- 1 teáskanál sütőpor
- 2 alma
- citrom héja
Tetejére:
- 12 g kristálycukor
- 2 g fahéj

1. Előmelegítem a sütőt 180fokra, légkeveréses programra.Csatos tortaformát előkészítem körbe sütőpapírt teszek.

2. Felhabosítom a vajat, a kristálycukrot, a vaníliás cukrot és a citromhéját.

3. Ha felhabosítottam, akkor egyenként adom hozzá a két tojást, közben folyamatosan keverem hozzá.

4. Külön tálba összekeverem a lisztet a sütőporral, majd a keverékbe adagolom, miközben keverem.

5. Meghámozom az almát, kiveszem a magházat, majd cikkelyekre vágom.

6. A tortaformába rakom a masszát és belenyomom a tésztába az almaszeleteket.

7. Szórjuk meg fahéjas kristálycukorral, majd tegyük a sütőbe 40-45 percre.

Tűpróba és kész!

Próbáljátok ki, megéri!

A recept forrása: https://cookpad.com/hu/receptek/1924881-norveg-almatorta

A kép: saját.