Zöld erkélyt mindenkinek!

Jó sok idő eltelt az utolsó bejegyzésem óta. Azóta egy kicsit felpörögtek a dolgok. Már nem köhögök, örökbe fogadtunk egy kutyát és végre nem júniusban eszméltem rá, hogy szeretnék "kis kertet", virágokat.

Így végre időben, kisebb vagyont a boltban hagyva el is kezdtem. Közben az egyik tanítványomnak is segítettem ültetni, de neki csak a lakásban fért el, és hamarabb kihajtott mint az enyém. (Náluk amúgy is nagyon meleg van.) Ezek után behoztam az erkélyről a nappaliba. Amikor ültettem nagyon jó idő volt kint, azóta meg csak rossz idő volt, kevés napsütéssel. Így hát behoztam, és az enyémek is életre kaptak. 

Ültettem:
bazsalikomot, metélőhagymát, citromfüvet, mentát
borsót, retket,
epret, 
kék hajnalkát, csüngő lobéliát, őszirózsát.

Reméljük szép kis teraszom lesz. Jó lesz kiülni oda nyáron.

Rengeteg ötletet kerestem annak okán, hogy mivel jelölhetném meg a virágokat. Meg is osztanék veletek néhányat! Én a végén egy egyszerű pálcás megoldást választottam, mert ez volt kéznél. Ilyesmi:

j3.jpg

További ötletek:

Ez nekem egy kicsit időigénye lett volna.

j4.jpg

Ez már egész közel állt a szívemhez, de sajnos nincs elég fakanalam és a cserepeim sem akkorák, hogy kellene nekik ilyen nagy jelölő. Inkább kertbe ajánlanám!

j1.jpg

Aki szereti a kávét és a kertészkedést, akkor könnyen összegyűjtheti a pohár tetőket.

j2.jpg

Ehhez nem kell más, csak némi borfogyasztás! ;)

j5.jpg

Elég csak lesétálni a Duna partra és Voila! meg is van a kavics.


j7.jpg

Az abszolút kedvencem ez volt. Használt CD-ket hasznosít újra. 

j6.jpg

Remélem találtatok néhány jó ötletet! Ha még keresgélnél, keresd fel a Pinterest-et!