Pho, vagy nem pho?

Na végre hazatért a barátnőm. Első napirendi pont volt, elmenni sörözni, beszélgetni egyet. Ezt követően egy étkezde felé vettük az irányt. Bár volt olyan idő, amikor kint léte alatt megemlítette, hogy nem bírja az ottani ételt, mégis egy Pho leveses felé vettük az irányt. Annyira megszokta a kinti ételeket, továbbá az itteni külföldi ételek, azért mások, mint kint, hogy erre esett a választásunk. Rábíztam a döntést a sokféle leves közül egy grillezett húsosra esett a választásunk. A levest ázsiai kanállal (már ha így hívják) és pálcikával kellett enni. Gyenge pillanataimban villához nyúltam, mert annyira szenvedtem az éhségtől, hogy kellett egy kis motiváció. Felváltva próbálkoztam a villával, evőpálcikával, de a felénél elteltem. Tartalmas egy leves. Más az ízvilága, mint itthon. Talán egy kis só csodákra lett volna képes, de nem mertem kérni. :D

A pho leves alapvetően Thaiföldről származó leves, itthon maximum hasonló koppintással találkozhatunk. Ezt az étket átvették a Thaiföldet övező országok is, akik a maguk kultúrájukra szabták ezt az ételt.

Érdemes megkóstolni, de azért hiányoznának a magyar ízek. 

Próbáljátok ki!